HjemNyheiterHelse Bergen er utan avtale for transport av pasiantar med rekvisisjon frå 12. oktober

Helse Bergen og drosjeselskapa i områda det gjeld har ikkje blitt einige om nye avtalar. Helseforetaket håper å ha nye avtalar på plass i løpet av vinteren

Helse Bergen jobbar no med å finne ordningar som vil ivareta dei mest sårbare pasientane i denne perioden.

Kva betyr dette for deg som er pasient og treng transport?

Du kan òg få hjelp i pasientventearealet i 0.etasje i Sentralblokka på Haukeland, eller på telefon 05515.

• Rekvisisjonen er dokumentasjon som automatisk vil følgje søknaden din om dekning av reiseutgifter.

Vaksdal kommune er ikkje part i saka, men vi jobbar både administrativt og politisk for å finne gode løysingar for våre innbyggjarar framover.

Vi arbeider med å finne ei ordning for våre innbyggjarar som bur på institusjon.

Trykk her for meir informasjon frå Helse Bergen.

Publisert: 09.10.2020